Subject: Andmekaitseametniku tagasikutsumisest teavitamine - Mars Eesti OÜ [SORAINEN-L.FID1847943]
From: "Mihkel Miidla | Sorainen" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Feb 2024 18:09:09 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Käesolevaga esitan Mars Eesti OÜ volitatud esindajana teavituse
andmekaitseametniku tagasikutsumisest. Teavitus koos volikirjaga on
manusesse lisatud digikonteineris.

Lugupidamisega

Mihkel Miidla,
Mars Eesti OÜ volitatud esindaja

Mihkel Miidla

Partner, vandeadvokaat
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
M. +372 56 622 985 | T. +372 6 400 959
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Eesti

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning
<https://www.sorainen.com/disclaimer/et> kaitstud. Soraineni suhetele oma
klientide ja nende ülesannetega kehtivad järgnevad
<https://www.sorainen.com/TAC/et> tingimused.